Miguel Sánchez Amoros president de l'Asociación de Corredores de Valencia, Víctor Domingo, delegat de Mutuacat i Aurelio Gil, gerent de l'Associació

HUMANITZAR: MENYS PANTALLES, MÉS COR

Mutuacat, al congrés d’ACS-PV

 

MANRESA, 23 d’octubre de 2023. Humanitzar: menys pantalla, més cor, aquest ha estat el lema del 27è Congrés anual  de l’Asociación de Corredores de Seguros de la Comunidad Valenciana (ACS-CV). La convenció de l’associació de corredors més gran del País Valencià va tenir lloc a Dènia el passat 20 d’octubre. I Victor Domingo va representar-hi Mutuacat, que hi va prendre part per primer cop  i que va rebre un reconeixement com a entitat col·laboradora.

 

En primer lloc,el president d’ACS-CV, Miguel Sánchez, va subratllar la importància de l’atenció personalitzada i l’assessorament expert al sector assegurador en un món  digitalitzat. En aquest context, els corredors d’assegurances són un punt de referència fonamental per als clients, ja que ofereixen un servei adaptat a les necessitats individuals. 

 

Tot seguit, després d’unes paraules d’Aurelio Gil, director mercantil de l’Associació, es va passar a les ponències a càrrec de Mago More i Patricia Calabuig. El primer va parlar del poder positiu del canvi en una xerrada divertida i amb molts exemples. Per la seva banda, Calabuig va desenvolupar el tema de com humanitzar els equips,

Finalment, va cloure la jornada Eusebio Monzó, secretari d’Hisenda i Finançament de la Comunitat Valenciana,  amb unes paraules en línia amb el lema del congrés.

Un acté amè i seriós

L’acte va ser conduït per la periodista Susana Ollero i amenitzada pel monologuista Oscar Tramoyeres, que juntament amb els ponents van aconseguir que amenitat i seriositat es combinessin a la perfecció.

A més, en tot moment es va tenir en compte el lema “humanitzar: menys pantalles, més cor”. En efecte, tot girava entorn de la importància de l’atenció personalitzada i de l’assessorament expert. En un món digitalitzat, on es poden contractar assegurances a través d’internet, és important que els mediadors continuïn sent un punt de referència per als clients. 

 

Descarrega la notícia

/ Actualitat / Tags: , ,